Da er det klart for booking!

Velkommen til HRF Årsmøte 2021

Bergen, 24. – 26. september. Vi møtest til lunch kl. 13:00 fredag (for de som rekker det). Dette blir da felles med avslutnings-lunchen for deltakere på Hurtigbåtkonferansen. Program og opplevelser starter kl. 15:00

Årsmøtet ble i fjor, på grunn av Covid19-pandemien, avholdt som Teams konferanse. Pandemien har fryktelig lenge ligget over oss som et effektivt hinder for reise og større samlinger, og den truer fremdeles med å lage trøbbel om vi ikke passer på. Men takket være at vi er blitt mye flinkere med smittevern og at det er satt inn et høyt vaksinasjonstempo videre utover sommeren, så tyder alt på at vi nå ser slutten og nærmer oss normalen igjen. Vi er nå i Trinn 3 av Regjeringens plan for gradvis gjenåpning. Om alt går slik prognosene tilsier, så er vi godt inne i Trinn 4 litt ut på sensommeren. Og når vi skriver midten av september, så skal de fleste som vil, minst ha fått første vaksine-dose.

Derfor er det med glede at vi nå kan invitere et sultent publikum til et etterlengtet treff i god gammel forstand. Vi er overtent og klare til å møtest! Mulig vi fremdeles bør vise litt hensyn i forhold til håndtrykk og klem, men praten rundt et bord, sammen i salen eller i baren skal vi på denne måten, i kontrollerte former, ta tilbake slik vi husket det var!

Påmelding gjøres på Konferanse-siden: https://hrf.no/hurtigbatkonferansen/

Vi vil komme ut med detaljert program, men kan avsløre at hovedtrekkene blir slik:

• Overnatting fredag – søndag på Quality Hotel Edvard Grieg
  • Fredag; Lite fagmøte + Festmiddag m/program på Quality Hotel Edvard Grieg
  • Lørdag formiddag: Årsmøte på QHEG + ekstern lunch (wip)
  • Lørdag ettermiddag & kveld: Sightseeing båttur med program og servering om bord i Vision of the Fjords. Innlagt stopp for opplevelser.
  • Søndag: hjemreise

2 arrangement på en gang – det ene eller andre, eller ja takk begge deler?

Hurtigbåtkonferansen 2021, som var planlagt til vanlig tid i april, kunne som kjent ikke gjennomføres. Vi valgte da å flytte konferansen til Årsmøte-tiden og håpet på at pandemi-situasjonen hadde roet seg såpass mye ned at dette lot seg gjøre å samkjøre disse. Hvilket ser ut til å inntreffe. På denne måte gjør vi det mulig å få gjennomført Hurtigbåtkonferansen, som er så viktig for HRF-virksomheten, i 2021.

Vi håper at våre medlemmer ser fordelen med å avholde arrangementene samtidig da man kan spare litt på reise og opphold. Det er lagt opp til en fordelaktig pris dersom man booker seg inn på begge arrangement. Man kan selvsagt også velge det ene eller andre, og i påmeldingssystemet kan man velge hva en vil være med på av middager, overnatting, etc. på hotellet.

Vi har valgt å ordne all påmelding/booking på Checkin system. Dette er nettbasert booking-system hvor hver enkelt bedrift/person ordner med de valg som passer og prisen kommer frem automatisk. Man registrerer deltakere og velger betalingsform. Deretter går det meste av seg selv. Rasjonelt og greitt for alle.

Vi håper inderlig at vårt oppsett på både konferansen og Årsmøte er attraktivt og at flest mulig finner anledning til å melde seg på. Dersom noe skulle skape hinder for gjennomføringen, så vil alle billetter bli refundert mot et lile refusjonsgebyr.

Vel møtt, vi gleder oss!